lørdag, september 03, 2011

Tre ting om ulike ting.

Frøken plosiv hadde dette meme. Så jeg prøver meg på det jeg og.

Tre ting du husker som om det var i går:

♥ Avkjeden på flyplassen første gang jeg flyttet hjemmefra.
♥ Da jeg ble storesøster.
♥ Første dagen på ny skole i fjerde klasse.

Tre ting du misliker i livet:
♥ At jeg ikke er et ordensmenneske.
♥ At jeg ikke bor i nærheten av de nærmeste vennene mine.
♥ Alle nettene jeg sliter med å sove.

Tre ting du liker godt i livet:
♥ At jeg har en flott og ressurssterk familie.
♥ At jeg har en flott jobb med gode kollegaer og flotte elever.
♥ At jeg kan spille et instrument.

Tre sanger du hører på for tiden:

Hører på alt mulig, vanskelig å velge ut, men blant annet:

Freshly ground: Ma cherie
Queen: Somebody to love.
Frida Hyvönen: Fall is my lover.


Tre blogger du besøker daglig:

Jeg bruker feedly og besøker en drøss med blogger.

Tre tv-program du følger med på:

Har ikke tv, men følger med på disse via nett og dvd:


♥ True blood

♥ In treatment.

♥ Dexter


Tre steder du skal til i overskuelig framtid:
♥ Trondheim
♥ Uganda (?)
♥ Malaysia (?)

Tre mennesker du ser opp til:
♥ Mamma, som er leder for en ny skole, jobber hundre prosent og i tillegg tar mastergrad.
♥ Claus og Kari Kvamme som fikk idéen til bokbyen i Fjærland.
♥ Are Kalvø som alltid gir meg nye og humoristiske perspektiv på verden.

Tre mål du har i livet:
♥ Å skrive mer skjønnlitteratur.
♥ Å rydde oftere.
♥ Å være mindre kritisk til meg selv.

Tre blogger du skulle ønske blogget oftere:
♥ Ellisivlindkvist
♥ Kristiane org.
♥Grovalestrand

Tre ting du vil fortelle noen:

♥ Slutt å sutre.

♥ Du er flinkere enn du tror.

♥ Jeg tåler saklig kritikk.



















Ingen kommentarer: