mandag, juni 11, 2012

Indentitet

Hvem skal jeg være når alle roller er besatt. Divaen har dratt på seg den røde kjolen med silkesjal over skuldrene. Sangerinnen har varmet opp. Komikeren har fortalt vitser hele kvelden. Skuespilleren har brukt uker på å komme inn i rollen, og nesten glemt seg selv. Forfatteren har skrevet den siste linjen og gjort manuset klart. Den deprimerte har grått seg i søvn. Den rastløse har vridd seg i sengen, og prøvd å stoppe tankene. Hvem skal jeg være når alle har gått? Når jeg står igjen med silkesjalet i hånden, og kjenner hvor lett det er. Når det ikke finnes noe rom der lyden kan vibrere, og folk ikke lenger ler. Når skuespilleren vasker vekk sminken og drar hjem til en leilighet med et tomt kjøleskap. Den deprimerte har vasket ansiktet, og den rastløse har begynt å gjøre pusteøvelser. Forfatteren prøver å avslutte, og vet ikke om slutten skal være åpen eller lykkelig.

1 kommentar:

Unknown sa...

Jeg føler meg så velsignet igjen i mitt ekteskap etter at doktor SHARAJA tok tilbake mannen min som skiltes med meg i god 6 måneder. Er GABRIELA etter navn. Selv om det har munn over hele kroppen min, vil det ikke være nok å takke doktor SHARAJA for hans hjelp i livet mitt. Min mann separert med meg i 6 måneder og har vært i smerter og smerte uten ham. Så jeg søkte etter hjelp overalt, men ingenting virket ikke før jeg møtte Doctor SHARAJA som jeg kontaktet på nettet. Jeg forklarte min situasjon for ham, og han lovet at mannen min vil komme tilbake til meg innen 24 til 48 timer så langt at mitt hjerte fortsatt slår for ham. Jeg trodde på ham, og han forberedte en stave for meg og mannen min ringte meg akkurat da doktor SHARAJA sa. Han pleide og sa at han trenger meg tilbake, og nå lever vi lykkelig igjen de siste 9 månedene. Alle der ute, leser artikkelen min som trenger hjelp, bør kontakte ham ... E-post. Dr Sharajasid via sharajasid@gmail.com for mer informasjon
Hvis du er der ute, går du gjennom noe av dette
Problemene nedenfor er han også perfekt
(1) Vil du ha din ex tilbake?
(2) Har du alltid dårlige drømmer?
(3) Vil du bli markedsført på kontoret ditt?
(4) Vil du at kvinner / menn skal løpe etter deg?
(5) Vil du ha et barn?
(6) Du vil være rik?
(7) Vil du knytte din mann / kone til å være
din for alltid?
(8) Trenger du økonomisk assistanse?
(9) Har du blitt scammed og du vil
gjenopprette tapte penger?
Hvis du trenger eller vil ha informasjon om kjærlighet eller
penger staver du kan få det problemet løst
i dag på stav av løsningstempel ...
Hvordan ha et lykkeligere ekteskap uten å vente på at ektefellen skal forandre seg