tirsdag, mars 11, 2008

Oppdatering

Nå har jeg begynt på sysselsettingstiltak i Kvam herad. Det er ikke så lett å forklare hva jeg skal gjør eller hvor jeg jobber, men jeg skal prøve: Jeg er ansatt/sysselsatt av kvam kommune. I Kvam bodde komponisten Geirr Tveitt, og i Ulvik bodde dikteren Olav H. Hauge. I år er det 100 år siden disse to ble født. Derfor er det laget et jubileum.
I forbindelse med dette jubiléet skal det være en festforestilling i forbindelse med hardingtonar.
Jeg skal skrive det trykte programmet for festforestillingen for Hauge og Tveitt. Så nå holder jeg på å samle inn materiale, lufte idéene mine, og kontakte folk. Det er flott å endelig kunne gjøre noe jeg merker jeg mestrer bra.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul jobb, jeg tror også du passer godt til den jobben - selv om jeg ikke kjenner deg så godt...