onsdag, mars 28, 2007

Nytt om etternavnet mitt.

Jeg har søkt på w.pedia og funnet ut følgende om etternavnet mitt: Sci-fi forfatteren Isaac Asimov
har skrevet om noen romvesener som kalles Odeen i boken "The goods themselves". Dette er den samme mannen som skrevet "I robot" som senere ble film. "I robot" handler om fremtiden der roboter er programmert til å bare være gode, noe som resulterer i at de vil drepe alle mennesker. Will Smith er politi som hater roboter og får ekiN sko fra begynnelsen av dette århundre ,som i den tiden han lever er en antikvitet det omtrent er verdt å dø for. Jeg håper jeg får se romvesenene Odeen på film en gang også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Du er flink å skrive, men det er litt vanskelig å lese teksten pga liten kontrast mellom skriftfarge og bakgrunnsfarge. Prøv gjerne å skifte mal...

Anonym sa...

Mye bedre kontrast, og lykke til på Facebook! Kanskje jeg poker deg en dag...