tirsdag, mars 28, 2006

Mandagstanker (eller kunsten å utsette masteroppgaveskriving)

Jeg har innsett at jeg ikke kan slåss med tiden. Om to år fyller jeg 30 år. Forhåpentligvis er jeg da i full jobb, og kanskje har jeg noen å dele seng og leilighet med... Jeg har begynt å få den store skjelven angående sommerjobb, eller arbeid generelt. Prøver å kvinne meg opp til å ringe angående noen jobbannonser, men er redd for å si noe dumt. Æsj livet som voksen er krevende. Hvor ble ungdomstiden av? Men det finnes noen lyspunkt i livet også. Jeg kjøpte dongerikjørt (eller heter det denimskjørt, er ikke helt inne på de klestermene merker jeg) på Fretex i går. Fikk jakke til bursdagen og den passer så bra til skjørtet. Har også jøpt en Vamp cd til, så nå har jeg snart alle cdene med dem. I dag skal jeg levere ny tekst til veiledning. Så livet går fremover om noe langsomt av og til.

Ingen kommentarer: