onsdag, november 16, 2005

Ting jeg har gjort som er litt stilige i livet.

Tenkte jeg skulle lage en liste over ting jeg har gjort i livet som kan gå under paraplyen "å så spennende" (dette skal sies samtidig som man sperrer opp øynene og klapper hendene sammen).

1. Hatt en rosa amerikasykkel og faktisk syklet på den i Miami.
2. Sunget i tre operaer (den ene var riktignok en barneopera og jeg var danser, men slike detaljer kan man ikke bry seg om).
3. Vært på turné med en falleferdig buss og en tysk bussjåfør som var over 60 og elsket tekno.
4. Spilt i Grieghallen opp til flere ganger (som glad amatør)
5. Spilt hardingfele et år.
6. Vært med å pusse opp en barnehage i Rakvere i Estland.
7. Gått på forfatterskole.
8. Fått et dikt publisert i en antologi fra Samlaget, pluss en cd og en antologi utgitt av poeten.no.
9. Jobbet ni somre i den norske bokbyen a/s sammen med en del folk som nå er etablerte forfattere.
10. Blitt gode venner med folk som har utgitt bøker.
11. Sitter i diverse kommitéer, styrer, råd og utvalg.
12. Laget denne bloggen

Og enda er jeg ikke halveis i livet en gang,

Ingen kommentarer: