tirsdag, september 06, 2005

Når folk blir kjente eller annerkjente.

I dag har jeg tenkt en del på det å bli kjent. Jeg tenker spesielt på de personene jeg har kjent før de ble kjent og at jeg gjerne ikke har så mye kontakt med dem etter at de blir kjente. Så tenker jeg på om jeg skal sende en tekst inn til et sted der jeg kanskje kan få noe publisert men der det er litt vanskelig. Jeg syns jeg fortjener å få publisert en tekst et sted. Men så blir jeg redd for at jeg skal være den eneste som mener det og ikke er bra nok. Da er det liksom mye lettere å ikke ta noen sjanser. For jeg hater jo å bli skuffet. Jeg innser jo at dette ikke er en strategi som er lur om man faktisk ønsker å skrive en bok flere enn den nærmeste familien vil lese. Skulle ønske jeg hadde en god rådgiver eller noe sånt.

Ingen kommentarer: