torsdag, september 01, 2005

Uproduktiv dag.

I dag har jeg vært særdeles lite motivert for å skrive oppgave og lurt på å slutte med alt. Har sett på flybilletter til Bergen og funnet ut det er billig å reise med fly nå. Så billig at det nesten er synd å ikke reise minst seks ganger i året hjem til ho mor og han far. Eller bare reise til et annet land. I dag så jeg forresten et program om innvandring der de sa noe om at alle som har satt spor etter seg i Norge egentlig er tredje eller fjerde generasjons innvandrere. Grieg var en slik innvandrer med forfedre fra Skottland. Jeg er jo selv fjerde generasjons innvandrer fra Sverige. Derifra har jeg jo det kule etternavnet som jeg har funnet ut kan komme fra guden Odin. Kanskje jeg skal begynne å si det. At jeg stammer fra ham. Men det er vel egentlig litt nerdete å si, mer nerdete enn kult. Nei nå må jeg snart begynne å gjøre noe fornuftig. Tror jeg jobber hjemme noen dager, for å se om det hjelper. Da har jeg ikke tilgang på internett og det tror jeg er lurt.

Ingen kommentarer: