onsdag, juni 08, 2005

Åshild fryder seg over billige flybilletter og raser mot dumme plakater.

Nå har jeg klart å skaffe reise hjem til 250 kr og er strålende fornøyd. Gleder meg til sette beina på vestlandsk jord den 22. juni. Det blir fint det. Jeg fryder meg over at jeg kan nyte godt av priskriger og fly så billig. Så raser jeg mot dumme plakater som liksom skal sjokkere studenter. Der det står at "lånet kommer ikke før i oktober" og med liten skrift "dersom du ikke gjør det riktig". En sånn villede informasjon er jeg sterkt og absolutt i mot og jeg merker jeg blir sint og får lyst å rope masse. En ting er å informere studentene om at det nå er nye regler for lånekassen, men hvorfor tror folk at studenter må skremmes til handling. Hvilken holdning er det? Jeg uttrykker misnøye inni meg.

Ingen kommentarer: