fredag, mai 30, 2008

Filmfeil

Jeg spanderte en dvd på meg selv til 75 kr. Filmen var pakket i plast. Men da jeg åpnet filmen hjemme oppdaget jeg to ting: For det første hadde Jarlsberg en konkurranse inni coveret. De skrev noe om at hovedpersonen elsket Jarlsberg og det var hun ikke alene om, og at man kunne vinne tur til New York. Jeg syns denne formen for reklame og produktplassering er forkastelig, og håper jeg slipper å finne flere slike covere. Tenk om Prozak nation skulle gjort det samme: " Hovedpersonen i P.N går på pillene NN, du kan vinne et års forbruk". Det andre som skjedde var at det viste seg at dvden ikke var i coveret.Altså det coveret som var pakket i plast. Isteden fikk jeg en cd av De Lillos. Nå har ikke jeg noe imot De-Lillos.
Men jeg har noe imot å få en cd når jeg har kjøpt men film. Og hvordan i all verden havnet cden der.

Åshild

Ingen kommentarer: