lørdag, september 15, 2007

Mitt liv som klossmajor

Jeg er ekstremt klossete. Når jeg går på gaten er det ikke uvanlig at jeg støter borti folk. Jeg har tråkket flere på tærne og på hælen, fordi jeg aldri ser meg for. Dette er en av grunnene til at jeg er skeptisk til å ta lappen. Det er sikkert irriterende å dunke borti et menneske, men det er stort sett ikke fare for liv og helse. En annen ting er at jeg har en tendens til å miste ting på gulvet som er utrolig upraktisk å miste (les popcorn). Så da er dagens spørsmål: Hva gjør du om du skulle miste halve innholdet i popcornbegeret ditt ,og en kinovakt observerer deg med kristisk blikk? En tillegsopplysning: Dette skjer ikke i selve kinosalen men likevel på kinoens område.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller hva gjør du når den skitne sokken du hadde på deg i går kommer ut gjennom buksebenet når du går over gulvet på studentkantina i den pausen da det er mest folksomt der? (Dette har jeg observert, ikke opplevd!)

Åshild Odéen sa...

Da later du som ingenting og går videre. En sokk er uansett ikke så ille som en del andre brukte klesplagg...