søndag, november 26, 2006

Dokumentasjon

For tiden føler jeg meg dessuten ganske så arrogant, fordi jeg mener at folk burde slutte med å opptre så skråsikkert når de debatterer noe på nettet. Egentlig er jeg drittlei av at alle skal mene noe, og det er jo også skikkelig arrogant. Det kan nesten ikke bli verre. Jeg tror jeg lider av et akademisk syndrom som gjør at jeg alltid må ha dokumentasjon på alt som sies. Da irriterer det meg at folk bare slenger ut påstander. Som foreksempel denne: Menn blir undertrykt. Eller denne: Kjediser gjør hva de kan for å komme i fokus. Dokumentering folkens, det har veilederne mine plaget meg med, så nå plager jeg dere.

1 kommentar:

Alfa Beta sa...

veldig bra! sliter med dette selv. Folk er full av setninger som de strør om seg med bare fordi de tror de skal det, ingen etterrettelihet i det hele tatt!

bra!